Ebaluazioa eta hobekuntza proposamena
- Aurkibidea eta atarikoa
- I.- Egindako ikerketaren metodologia
- II.- Marko Orokorraren ebaluazioa eta hobekuntza proposamenak
- III.- Ikas Arloen ebaluazioa eta hobekuntza proposamenak
- Eranskina: parte hartzaileak
- AURKIBIDEA eta ATARIKOA dokumentua kargatu
- I.- EGINDAKO IKERKETAREN METODOLOGIA dokumentua kargatu
- II.- MARKO OROKORRAREN EBALUAZIOA ETA HOBEKUNTZA PROPOSAMENAK dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Planteamendu orokorraren balorazio kuantitatiboa
- Balorazioaren laburpena
- Balorazioen konparaketa
- Ikastetxe moten artekoa
- Lurraldeen artekoa
- Hizkuntza ereduen artekoa
- Estamentuen artekoa
- Hezkuntza Konpetentzia Orokorren balorazio kuantitatiboa
- Balorazioaren laburpena
- Balorazioen konparaketa
- Ikastetxe moten artekoa
- Lurraldeen artekoa
- Hizkuntza ereduen artekoa
- Estamentuen artekoa
- Jarrera metadiziplinarren balorazio kuantitatiboa
- Balorazioaren laburpena
- Balorazioen konparaketa
- Ikastetxe moten artekoa
- Lurraldeen artekoa
- Hizkuntza ereduen artekoa
- Estamentuen artekoa
- Prozedura metadiziplinarren balorazio kuantitatiboa
- Balorazioaren laburpena
- Balorazioen konparaketa
- Ikastetxe moten artekoa
- Lurraldeen artekoa
- Hizkuntza ereduen artekoa
- Estamentuen artekoa
- Marko Orokorraren ebaluazio kuantitativo eta kualitatiboaren laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Planteamendu orokorra
- Euskal Curriculumaren oinarriak (1-8. itemak)
- Hautatutako ikas arloak (9-18. itemak)
- Euskal Curriculuma ebaluatzeko prozedura (19-21. itemak)
- Baliospen globala (22. itema)
- Hezkuntza Konpetentzia Orokorrak
- Ikasten eta pentsatzen ikasi (1-6. itemak)
- Komunikatzen ikasi (7-12. itemak)
- Elkarrekin bizitzen ikasi (13-17.itemak)
- Norbera izaten ikasi (18-23. itemak)
- Hobekuntza proposamenak
- Eduki metadiziplinarrak
- Jarrera metadiziplinarrak
- Prozedura metadiziplinarrak
- Marko orokorraren baliospen globala eta ondorioak
- Planteamendu orokorra
- Eranskina: Inkestak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- III.- IKAS ARLOEN EBALUAZIOA ETA HOBEKUNTZA PROPOSAMENAK
- Hizkuntzak eta Literatura dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Arloko konpetentzia orokorrak
- Konpetentzia orokorrak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia orokorrak eta lurraldea
- Konpetentzia orokorrak eta hizkuntz eredua
- Euskara eta Literatura arloko konpetentzia espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Gaztelania eta Literatura arloko konpetentzia espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Frantsesa eta Literatura arloko konpetentzia espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Ingelesa arloko konpetentzia espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Emaitzen laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Emaitzen laburpena
- Hobekuntza proposamenak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Matematika dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Arloko konpetentzia orokorrak
- Konpetentzia orokorrak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia orokorrak eta lurraldea
- Konpetentzia orokorrak eta hizkuntz eredua
- Arloko espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Emaitzen laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Emaitzen laburpena
- Hobekuntza proposamenak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Teknologia dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Arloko konpetentzia orokorrak
- Konpetentzia orokorrak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia orokorrak eta lurraldea
- Konpetentzia orokorrak eta hizkuntz eredua
- Arloko espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Emaitzen laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Emaitzen laburpena
- Hobekuntza proposamenak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Musika eta Dantza dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Arloko konpetentzia orokorrak
- Konpetentzia orokorrak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia orokorrak eta lurraldea
- Konpetentzia orokorrak eta hizkuntz eredua
- Arloko espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Emaitzen laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Emaitzen laburpena
- Hobekuntza proposamenak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Plastika eta Ikus adierazpena dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Arloko konpetentzia orokorrak
- Konpetentzia orokorrak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia orokorrak eta lurraldea
- Konpetentzia orokorrak eta hizkuntz eredua
- Arloko espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Emaitzen laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Emaitzen laburpena
- Hobekuntza proposamenak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Soin heziketa dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Arloko konpetentzia orokorrak
- Konpetentzia orokorrak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia orokorrak eta lurraldea
- Konpetentzia orokorrak eta hizkuntz eredua
- Arloko espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Emaitzen laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Emaitzen laburpena
- Hobekuntza proposamenak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Gizarte Zientziak dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Arloko konpetentzia orokorrak
- Konpetentzia orokorrak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia orokorrak eta lurraldea
- Konpetentzia orokorrak eta hizkuntz eredua
- Arloko espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Emaitzen laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Emaitzen laburpena
- Hobekuntza proposamenak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Mundu ikuskerak eta Erlijioak dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Arloko konpetentzia orokorrak
- Konpetentzia orokorrak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia orokorrak eta lurraldea
- Konpetentzia orokorrak eta hizkuntz eredua
- Arloko espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Emaitzen laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Emaitzen laburpena
- Hobekuntza proposamenak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Natur eta Osasun Zientziak dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Arloko konpetentzia orokorrak
- Konpetentzia orokorrak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia orokorrak eta lurraldea
- Konpetentzia orokorrak eta hizkuntz eredua
- Arloko espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Emaitzen laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Emaitzen laburpena
- Hobekuntza proposamenak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Tutoretza eta Orientazioa dokumentua kargatu
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Inkesta
- Partehartzaileak
- Arloko konpetentzia orokorrak
- Konpetentzia orokorrak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia orokorrak eta lurraldea
- Konpetentzia orokorrak eta hizkuntz eredua
- Arloko espezifikoak
- Konpetentzia espezifikoak eta ikastetxe mota
- Konpetentzia espezifikoak eta lurraldea
- Konpetentzia espezifikoak eta hizkuntz eredua
- Emaitzen laburpena eta hobekuntza proposamenak
- Emaitzen laburpena
- Hobekuntza proposamenak
- Datu bilketaren ezaugarriak
- Hizkuntzak eta Literatura dokumentua kargatu
- ERANSKINA: PARTE HARTZAILEAK dokumentua kargatu
Parte hartzen duten ikastetxeak, adituak, hezkuntza eta gizarte eragileak.